Případová studie – webdesign – Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Vytvořili jsme samostatný web, který prezentuje produkty a služby divize PLAN cílící především na projekční, architektonické a strojírenské společnosti.
Zadání

Tvorba nového webu

Platforma

PHP

Rok realizace

2023

Trvání

5 měsíců

Jazyk

Český

Rozsah

Do 600 tisíc Kč

Případová studie – webdesign – Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Info o klientovi

Copy General je jedním z klíčových dodavatelů tiskových řešení v České republice. Firma má více než 30 let zkušeností na trhu a zaměstnává přes 200 odborníků. Její široký zákaznický základ čítá více než 2000 spokojených klientů. Společnost se dělí na tři specializované divize – konkrétně CGOS, PRINT a PLAN.

Divize PLAN se primárně soustředí na služby pro projekční, architektonické a strojírenské společnosti. Nabízí prodej a servis velkoformátových tiskáren, skenerů a materiálů pro velkoformátový tisk i službu PlanRoom, která slouží k digitalizaci a archivaci dokumentů v přehledné webové aplikaci.

Případová studie – webdesign – Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Zadání a návrh řešení

Ačkoliv je Copy General známá značka, málokdo ví, jak rozsáhlé služby nabízí. To bylo potřeba napravit a vylepšit online prezentaci celé společnosti i všech jejich divizí – PRINT, PLAN a CGOS.

Prezentování všech služeb na jednom webu by bylo nepřehledné a různé weby pro jednotlivé služby,

které v Gopy General používali, byly zase nejednotné a nebylo z nich patrné, že se jedná o jednufirmu.

Proto jsme navrhli vytvoření dvou nových webových stránek, které by detailně popisovaly služby každé divize, ale vystupovaly pod jednotným brandem.

Pro PLAN jsme tedy sjednotili 2 dosavadní weby – tech.copygeneral.cz a planroom.cz a vytvořili zcela nový web, ze kterého je na první pohled patrné, že spadá pod Copy General.

Realizace, problémy a přístup k řešení 

Před tvorbou nového webu divizi PLAN prezentovaly weby tech.copygeneral.cz a planroom.cz a částečně i samotný web copygeneral.cz. Informace byly nesjednocené na více webech a zákazník tak neměl ucelenou představu o všech službách divize. Nejdříve jsme tedy udělali analýzu potřeb a detailně s klientem prošli cílovou skupinu, rozsah služeb a proposition value, které jsme mu pomohli definovat.

Při tvorbě jsme se mohli odrazit od informací, které na webech už byly a podle strategie jsme navrhli nové stránky plan.copygeneral.cz.

Případová studie – webdesign – Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Pro zajištění optimálního fungování webových stránek jsme se první týdny věnovali informační architektuře a UX webu. Tu jsme navrhli tak, aby splňovala potřeby návštěvníků i parametry SEO.

V následující fázi jsme se zaměřili na tvorbu obsahu webových stránek, což nám zabralo téměř 4 týdny. Vzhledem k povaze divize PLAN se jednalo o spoustu přesných technických popisů a konkrétní definice výhod jednotlivých produktů. Zde jsme museli velmi úzce spolupracovat s obchodníky přímo z Copy General, kteří nám předali potřebné informace.

Případová studie – webdesign – Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Realizační fáze

Po úspěšném schválení textů jsme přešli k tvorbě grafických návrhů pomocí nástroje Figma. Cílem bylo, aby web fungoval jako samostatná jednotka, ale zároveň byl zřetelně spojený se značkou Copy General. Vycházeli jsme proto z brandingu společnosti a použili grafické prvky, které ji definují.

S programováním jsme začínali úplně od nuly a trvalo nám 8 týdnů včetně testování. Vytvořili jsme efektivní rozhraní pro správu webu a detailně se zaměřili na technický výkon, který splňuje nejpřísnější požadavky moderních webových stránek.

Případová studie – webdesign – Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Paralelně s vývojem webu jsme připravovali obsahový plán, který měl za cíl podpořit organickou návštěvnost webu a dlouhodobě snižovat náklady na získání poptávky. A plán pro reklamní a výkonností kampaně.

Vzhledem k existenci původního webu tech.copygeneral.cz a planroom.cz bylo důležité dát vyhledávačům před spuštěním nových stránek informaci o změně – aby se neduplikoval obsah a neztratily jsme pozice v SERP. S tím si poradili naši SEO specialisté přesměrováním a úpravou v Google Search Console.

Případová studie – webdesign – Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Pro divizi Copy General zabývající se velkoformátovými tiskárnami, skenery a digitalizací dokumentů jsme vytvořili přehledný samostatný web.

Případová studie – webdesign – Divize PLAN společnosti Copy General má díky nám přehledný samostatný web

Jaké jsou výsledky

Výsledkem je nový plně optimalizovaný web – po technické i SEO stránce, který už od prvního měsíce přináší konverze a nové zákazníky.

Případová studie – responzivní webdesign divize PLAN Copy General

Jak spolupráce pokračuje? 

Pro copy General vytváříme a spravujeme další webové stránky jako třeba web pro CGOS. Podívejte se, jak jsme postupovali.

Kromě tvorby a správy webů zaštiťujeme také komplexní online marketing napříč všemi divizemi (PLAN, CGOS, PRINT) od blogových článků přes e-mailing k výkonnostnímu marketingu.

Další případové studie

Weby na míru | Algotech

Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.

WordPress web | Habito property s.r.o.

Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.

E-shop na míru | Ebike Partners

Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.