Případová studie – webdesign – Jak jsme společnosti AXIMAN vytvořili nový web a zefektivnili objednávkový systém?

Jak jsme společnosti AXIMAN vytvořili nový web a zefektivnili objednávkový systém?

David Kašpar je autorem AXIMAN – knihy pro moderního manažera. Po spuštění prodeje řešil veškeré objednávky manuálně přes formulář. Jednalo se sice o řešení funkční, ale neefektivní. Domluvili jsme se proto na vytvoření nového webu.
Zadání

Tvorba nového webu

Platforma

WordPress

Rok realizace

2021

Trvání

2 měsíce

Jazyk

Český

Rozsah

Do 100 tisíc Kč

Info o klientovi

David Kašpar je průkopník a vizionář, který si neklade žádné hranice. Je to stratég, který umí přeměnit myšlenku na jasný plán a cíl prostřednictvím různých scénářů. Je to člověk, který má rád učení, ať už se jedná o sebevzdělávání nebo vzdělávání ostatních. Je to aktivátor, který odmítá přijmout věci tak, jak jsou, a má stálou touhu posouvat věci vpřed a inovovat. A je to „achiever”, tedy jedinec, který dokáže dokončit to, co začal, i když to vyžaduje velké úsilí.

Případová studie – webdesign – Jak jsme společnosti AXIMAN vytvořili nový web a zefektivnili objednávkový systém?

Zadání a návrh řešení

Při vývoji jsme kladli důraz na maximální funkcionalitu, přehlednost a responzivní design. Součástí je i intuitivní objednávkový systém, který jsme propojili s platební bránou. Díky tomuto rozhraní mohou zákazníci zaplatit za objednané knihy okamžitě.

Tato skutečnost zvýšila komfort zákazníků a projevila se pozitivně na celkovém počtu dokončených nákupů. Automatizace objednávek přispěla také k viditelnému snížení časové náročnosti, která se dříve pojila s jejich zpracováním.

Případová studie – webdesign – Jak jsme společnosti AXIMAN vytvořili nový web a zefektivnili objednávkový systém?

Po dokončení webu jsme se rovnou pustili do tvorby obsahu na sociálních sítích a do výkonnostního marketingu. Pro Aximan vytváříme reklamy, které přivedou na web potenciální zákazníky. Pro ty je pak k dispozici zákaznická linka, na které odpovídáme na dotazy a pomáháme s dokončením objednávek. Klient se tak může soustředit na vlastní aktivity, protože propagaci a veškeré formality řešíme za něj.

Případová studie – webdesign – Jak jsme společnosti AXIMAN vytvořili nový web a zefektivnili objednávkový systém?

Chcete i vy responzivní web?

Funkční, kvalitní a na míru vašim potřebám. Přesně takový může váš nový web být. Nechte si od nás vytvořit stránky, díky kterým vyniknete nad konkurencí a získáte nové zákazníky.

Případová studie – responzivní webdesign AXIMAN

Po dokončení tvorby nového webu jsme se rovnou pustili do tvorby obsahu na sociálních sítích a do výkonnostního marketingu. Jak nám to šlo?

Další případové studie

Weby na míru | Algotech

Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.

WordPress web | Habito property s.r.o.

Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.

E-shop na míru | Ebike Partners

Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.