Náborová kampaň pro EHOSTESKU přinesla 300 kandidátů za měsíc, a to za cenu 28 Kč za CV
Nový kariérní web
WordPress
2022
3 týdny
Český
Do 50 tisíc Kč
Info o klientovi
Společnost EHOSTESKA poskytuje profesionální služby v oboru zajišťování hostesek a promotérů na různorodé akce již od roku 1996 v Praze, celé České republice a čím dál častěji také v zahraničí. Nabízí kvalitní a flexibilní servis, díky kterému dokáže sestavit profesionální tým pro nejrůznější konference, kongresy, plesy, road show, výstavy apod.
Zadání a návrh řešení
Na jaře 2022 nás organizace oslovila, jelikož po pandemii koronaviru, kdy byla řada akcí zrušena, neměli dostatek kvalitních hostesek a promotérů. Pro své akce potřebovali rychle doplnit stavy pracovníků, aby byli schopni saturovat všechny poptávky. Cílem bylo vytvořit náborovou kampaň, která přivede zájemce o práci v tomto oboru. Jedním z požadavků bylo také vytvoření nových webových stránek, které budou konverzní. To znamená stránky
- přehledné
- srozumitelné
- s jasně prezentovanými benefity práce pro EHOSTESKU
- s jednoduchou možností poslat žádost.
Zájemce o práci pak tyto přehledné informace vedly k tomu, že zanechali v kontaktním formuláři své osobní údaje.
Realizace, problémy a přístup k řešení
- Nejprve jsme zhodnotili situaci a navrhli marketingový plán kampaní na sociálních sítích Facebook a Instagram, včetně komplexního nastavení Google Analytics.
- Posléze jsme navrhli strukturu, texty a design landing page.
- Postarali jsme se také o grafiku bannerů a navrhli vhodné kampaně.
- Nakonec jsme web i kampaně spustili.
Podařilo se nám vytvořit úspěšnou náborovou kampaň, pomocí které jsme dosáhli vysokých počtů leadů.
Jaké jsou výsledky
Podařilo se nám vytvořit úspěšnou náborovou kampaň, pomocí které jsme dosáhli vysokých počtů leadů. Výsledky předčily naše očekávání, jelikož:
- plánem bylo získat 105 kandidátů měsíčně, ale my jsme už v prvním měsíci spuštění získali 554 CV. Navíc jsme tohoto výsledku dosáhli za využití nižšího rozpočtu.
- V plánu bylo investovat 20 500 Kč – ale v červenci a ani srpnu jsme se nedostali přes 18 000 Kč.
- Cena za CV byla odhadovaná na 196 Kč – v červenci jsme měli průměrně 28 Kč a v srpnu 38 Kč.
Plán investice cca 196 Kč / CV
Realita v červenci 28 Kč / CV
Realita v srpnu 38 Kč / CV
Jak spolupráce pokračuje?
Aktuálně připravujeme nový web, který se bude soustředit na služby EHOSTESKY a bude cílit na jinou skupinu koncových zákazníků. Bude se jednat převážně o eventové a produkční firmy. Cílem bude zisk nových klientů, kteří pořádají eventy. Zároveň bude web nabízet službu pronájmu kostýmů, které lze půjčit samostatně, nebo mohou být dodány společně se službami hostesek a promotérů. Původní web se zaměřuje na zájemce o práci v agentuře. Jeho cílem je vyplnění kontaktního formuláře a zisk leadů (nových hostesek a promotérů).
Další případové studie
Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.
Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.
Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.