Případová studie – webdesign – Náborová kampaň pro EHOSTESKU přinesla 300 kandidátů za měsíc, a to za cenu 28 Kč za CV

Náborová kampaň pro EHOSTESKU přinesla 300 kandidátů za měsíc, a to za cenu 28 Kč za CV

Pro EHOSTESKU, renomovanou společnost poskytující hostesky a promotéry pro různorodé akce, jsme zrealizovali úspěšnou náborovou kampaň. Cílem bylo rychle a efektivně získat kvalitní kandidáty pro doplnění týmu po období pandemie. V prvním měsíci kampaně jsme přilákali 300 kandidátů za pouhých 28 Kč za CV, což výrazně překonalo naše očekávání.
Zadání

Nový kariérní web

Platforma

WordPress

Rok realizace

2022

Trvání

3 týdny

Jazyk

Český

Rozsah

Do 50 tisíc Kč

Info o klientovi

Společnost EHOSTESKA poskytuje profesionální služby v oboru zajišťování hostesek a promotérů na různorodé akce již od roku 1996 v Praze, celé České republice a čím dál častěji také v zahraničí. Nabízí kvalitní a flexibilní servis, díky kterému dokáže sestavit profesionální tým pro nejrůznější konference, kongresy, plesy, road show, výstavy apod.

Případová studie – webdesign – Náborová kampaň pro EHOSTESKU přinesla 300 kandidátů za měsíc, a to za cenu 28 Kč za CV

Zadání a návrh řešení

Na jaře 2022 nás organizace oslovila, jelikož po pandemii koronaviru, kdy byla řada akcí zrušena, neměli dostatek kvalitních hostesek a promotérů. Pro své akce potřebovali rychle doplnit stavy pracovníků, aby byli schopni saturovat všechny poptávky. Cílem bylo vytvořit náborovou kampaň, která přivede zájemce o práci v tomto oboru. Jedním z požadavků bylo také vytvoření nových webových stránek, které budou konverzní. To znamená stránky

  • přehledné
  • srozumitelné
  • s jasně prezentovanými benefity práce pro EHOSTESKU
  • s jednoduchou možností poslat žádost.

 

Zájemce o práci pak tyto přehledné informace vedly k tomu, že zanechali v kontaktním formuláři své osobní údaje.  

Realizace, problémy a přístup k řešení 

  • Nejprve jsme zhodnotili situaci a navrhli marketingový plán kampaní na sociálních sítích Facebook a Instagram, včetně komplexního nastavení Google Analytics.
  • Posléze jsme navrhli strukturu, texty a design landing page.
  • Postarali jsme se také o grafiku bannerů a navrhli vhodné kampaně.
  • Nakonec jsme web i kampaně spustili.
Případová studie – webdesign – Náborová kampaň pro EHOSTESKU přinesla 300 kandidátů za měsíc, a to za cenu 28 Kč za CV

Podařilo se nám vytvořit úspěšnou náborovou kampaň, pomocí které jsme dosáhli vysokých počtů leadů.

Případová studie – webdesign – Náborová kampaň pro EHOSTESKU přinesla 300 kandidátů za měsíc, a to za cenu 28 Kč za CV

Jaké jsou výsledky

Podařilo se nám vytvořit úspěšnou náborovou kampaň, pomocí které jsme dosáhli vysokých počtů leadů. Výsledky předčily naše očekávání, jelikož:

  • plánem bylo získat 105 kandidátů měsíčně, ale my jsme už v prvním měsíci spuštění získali 554 CV. Navíc jsme tohoto výsledku dosáhli za využití nižšího rozpočtu.  
  • V plánu bylo investovat 20 500 Kč – ale v červenci a ani srpnu jsme se nedostali přes 18 000 Kč.  
  • Cena za CV byla odhadovaná na 196 Kč – v červenci jsme měli průměrně 28 Kč a v srpnu 38 Kč.  

 

Plán investice           cca 196  Kč / CV

Realita v červenci     28  Kč / CV

Realita v srpnu         38 Kč / CV

Případová studie – responzivní webdesign EHOSTESKA

Jak spolupráce pokračuje? 

Aktuálně připravujeme nový web, který se bude soustředit na služby EHOSTESKY a bude cílit na jinou skupinu koncových zákazníků. Bude se jednat převážně o eventové a produkční firmy. Cílem bude zisk nových klientů, kteří pořádají eventy. Zároveň bude web nabízet službu pronájmu kostýmů, které lze půjčit samostatně, nebo mohou být dodány společně se službami hostesek a promotérů. Původní web se zaměřuje na zájemce o práci v agentuře. Jeho cílem je vyplnění kontaktního formuláře a zisk leadů (nových hostesek a promotérů).

Další případové studie

Weby na míru | Algotech

Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.

WordPress web | Habito property s.r.o.

Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.

E-shop na míru | Ebike Partners

Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.