Společnosti BO! reality jsme vytvořili kariérní web, který přivedl 183 relevantních zájemců o zaměstnání
Tvorba nového webu
WordPress
2022
1,5 měsíce
Český
Do 100 tisíc Kč
Info o klientovi
Společnost BO! reality propojuje reality a finance, vytváří nové realitní projekty a pomáhá s financováním. Svým klientům nabízí pomoc s koupí, prodejem, rekonstrukcí nebo pronájmem nemovitostí.
Zadání a návrh řešení
Společnost se na nás obrátila ve chvíli, kdy měla hodně neobsazených pracovních pozic a potřebovala získat nové zájemce. Do té doby nábor ve firmě probíhal pouze přes pracovní portály, ale výsledky nebyly uspokojivé. Uchazečů bylo málo a náklady na jejich získání vysoké. Proto jsme navrhli vytvořit náborovou kampaň skrz nový kariérní web.
Realizace, problémy a přístup k řešení
V první fázi jsme si definovali cíle projektu a jakou formou budeme potenciální uchazeče oslovovat. Poté už jsme se vrhli na samotnou tvorbu webu. Vytvořili jsme strukturu a veškeré texty, včetně inzercí jednotlivých pozic. Vzhledem k tomu, že u nás máme odborníky i na HR marketing, jednotlivé inzeráty jsme napsali tak, aby zaujaly a byly pro zákazníky atraktivní.
Následně jsme vše naimplementovali, provedli testování a web spustili. Po spuštění jsme analyzovali chování zákazníků na webu a na základě toho upravovali detaily, aby byl web pro uživatele jednoduchý a intuitivní.
Návštěvnost webu jsme se rozhodli podpořit reklamou. Zvolili jsme obsahové kampaně na Skliku, Facebooku i Google Ads, ze kterých jsme vedli uživatele na web. Reklamy jsme postupně optimalizovali, abychom dosáhli co nejnižší ceny za potenciálního uchazeče. Jako nejefektivnější způsob se ukázal být rychlý formulář na Facebooku, takže jsme ostatní formy podpory postupně omezili a volné zdroje přesunuli právě tam.
Díky vytvoření nového karierního webu se podařilo společnosti BO! reality získat 183 relevantních zájemců o zaměstnání.
Jaké jsou výsledky
V krátkém čase jsme vytvořili konverzní web, který přinesl výsledky a pomohl společnosti zefektivnit nábor nových zaměstnanců. Celkově jsme získali 183 relevantních zájemců s průměrnou cenou 751 Kč. Díky průběžné optimalizaci jsme dokázali snížit cenu z 1 163 Kč za zájemce na 544 Kč, tedy o 53 %.
Jak spolupráce pokračuje?
S klientem i nadále spolupracujeme na dalších projektech – výkonnostní kampaně, další weby nebo online odhad ceny nemovitosti.
Další případové studie
Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.
Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.
Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.