Společnosti TOTAL SERVICE přivádíme ročně díky novému webu až 100 milionů korun v nových poptávkách
Tvorba nového webu
PHP
2020
5 měsíců
Český, anglický
Do 550 tisíc Kč
Info o klientovi
Společnost se na nás obrátila s cílem vytvořit web, který bude přivádět nové uživatele, a tím pádem i poptávky od firem. TOTAL SERVICE chtěl získat velké a stálé zákazníky, kteří mají zájem o outsourcing ICT služeb, a se starým webem se mu to nedařilo už více než 5 let.
Web měl být konverzní, prezentovat unikátnost a velikost firmy a oslovit firmy, které mají přes 100 zaměstnanců a hodně IT aktiv. Tímto zadáním jsme se řídili v průběhu celé tvorby od positioningu přes wireframy až po tvorbu obsahu a designu.
Zadání a návrh řešení
Společnost se na nás obrátila s cílem vytvořit web, který bude přivádět nové uživatele, a tím pádem i poptávky od firem. TOTAL SERVICE chtěl získat velké a stálé zákazníky, kteří mají zájem o outsourcing ICT služeb, a se starým webem se mu to nedařilo už více než 5 let.
Web měl být konverzní, prezentovat unikátnost a velikost firmy a oslovit firmy, které mají přes 100 zaměstnanců a hodně IT aktiv. Tímto zadáním jsme se řídili v průběhu celé tvorby od positioningu přes wireframy až po tvorbu obsahu a designu.
Realizace, problémy a přístup k řešení
Nejdříve jsme společně vytvořili produktovou strategii a zaměřili se na odlišnosti a výhody společnosti oproti její konkurenci. Hledali jsme ty správné prodejní argumenty, které by potenciální klienty přesvědčily navázat spolupráci s TOTAL SERVICE. Protože si tato fáze žádá velké množství práce i na straně klienta, zabrala nám zhruba 3 týdny.
V realizaci jsme pokračovali návrhem rozložení stránek (wireframe), tvorbou textů a grafiky. Tato fáze je klíčová kvůli tomu, jestli web konvertuje, nebo ne. Zabrala proto 6 týdnů, během kterých jsme si ujasňovali veškeré nesrovnalosti. Po odsouhlasení těchto tří částí jsme se pustili do vývoje v PHP bez frameworku tak, aby se maximalizovala rychlost načítání stránek i na mobilech. Před spuštěním jsme web podrobili SEO auditu, aby byla dosavadní síla stránek převedená na nové bez větších ztrát organické návštěvnosti. Vývoj trval 8 týdnů a deadline spuštění byl 1. 1. 2021, nám se to ale podařilo ještě před Vánocemi.
Jaké jsou výsledky
Ihned jsme spustili PPC kampaně na Google Ads, Skliku,které přináší webu měsíčně:
- tisíce nových návštěv
- 15–20 relevantních poptávek s 20× větším výnosem, než je náklad na jejich získání.
Za dobu naší spolupráce získal TOTAL SERVICE nové klienty v hodnotě převyšující 100 milionů korun. Kromě PPC reklam jsme se zaměřili i na SEO (blog a linkbuilding) a organická návštěvnost vzrostla z 500 na 3000 měsíčně.
Jak spolupráce pokračuje
Naše spolupráce se společností TOTAL SERVICE nadále pokračuje. Web aktualizujeme a rozšiřujeme o nové stránky, a také sledujeme a vyhodnocujeme chování uživatelů.
Společnosti se také staráme o PPC reklamy a sociální sítě, píšeme newslettery a blogové články.
Chcete dosáhnout výsledků jako TOTAL SERVICE, který získal nové klienty v hodnotě převyšující 100 milionů korun? Spusťte s námi PPC kampaně na Google Ads a Skliku a získejte tisíce nových návštěvníků.
Další případové studie
Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.
Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.
Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.