Lukasbarda.cz - jak jsme zvýšili konverze

Klientovi jsme pomohli zvýšit konverze zlepšením kvality webu

Dobrý web je základem kvalitní značky. V současnosti webové stránky představují určitou vizitku. Je to první místo, na které se zákazník podívá, když si o vás chce zjistit nějaké informace, a vaše webovky tak výrazně ovlivňují názor, jaký si na vás udělá. O tom, jak na této vizitce záleží, ví své i náš klient Lukáš Barda, kterému jsme pomohli zlepšit kvalitu webu. Přečtěte si, jak naše spolupráce probíhala!
Zadání

Nový web

Platforma

Wordpress

Rok realizace

2020

Trvání

2 měsíce

Jazyk

Český

Rozsah

50 tisíc Kč

Info o klientovi

Lukáš Barda měl úspěšně rozjetou kariéru v IT. Věnoval ale práci tolik, že ho málem stála život. Když ve svých 29 letech dostal mrtvici, rozhodl se, že je třeba jinak uspořádat své priority. Od základu změnil svůj život a skrze online i offline semináře začal nabyté zkušenosti šířit dál. V současnosti se zabývá studiem technologií a jejich vlivem na lidský mozek a radí klientům, jak najít životní rovnováhu mezi světem internetu a šťastným životem.

Na nás se obrátil s prosbou o úpravu svých webových stránek, které si do této chvíle spravoval sám. Jeho požadavkem byla tvorba profesionálního a čistého webu.

Lukasbarda.cz - jak jsme zvýšili konverze

Snadná orientace je základ

Po prvním seznámení jsme provedli analýzu stávajícího webu, abychom správně určili problém. Na základě této analýzy jsme zjistili, že Lukášův web není dostatečně přehledný, obsahuje velké množství nepotřebných kategorií a orientace v něm je velice náročná.

Jedním z klíčových bodů profesionálního webu je přitom právě jeho jasná struktura. Cílem je, aby zákazník již z prvního pohledu poznal, co majitel webu inzeruje a měl chuť se podívat dál.

S Lukášem jsme se proto rozhodli definovat jeho potenciálního klienta a na základě této definice jsme jednotlivé kategorie rozčlenili tak, aby byly přehledné a měly jasný cíl.

Na vzhledu záleží

Věděli jste, že na vzhledu v praxi skutečně záleží? Tedy alespoň na vzhledu vašich webových stránek. Jejich podoba by měla odpovídat požadavkům vaší klíčové skupiny, web by měl být moderní a vkusný. Měl by používat správnou kombinaci barev a také – měl by být responzivní, tedy měl by fungovat jak v prohlížeči, tak na mobilním telefonu. Lukášovi jsme proto pomohli vytvořit takový design, který odpovídá jeho značce a všechny tyto kategorie splňuje.

Lukasbarda.cz - jak jsme zvýšili konverze

Logo dělá člověka

Stejně jako záleží na vzhledu vašeho webu, záleží i na vašem logu. Logo je duše vaší značky a mělo by vystihovat vše, co zákazníkovi chcete nabídnout. Lukáš měl jasnou představu, o tom, co jeho značka znamená. Ukázal nám svůj návrh a spolu s naším grafikem ho zdokonalili tak, aby se s ním dokázal ztotožnit a přitom působilo profesionálně a důvěryhodně. Posuďte sami!

Lukasbarda.cz - jak jsme zvýšili konverze

Úprava textů

Ve snaze usnadnit čtenáři orientaci na webu jsme také Lukášovi pomohli i s obsahovou stránkou webu. Zaměřili jsme se zejména na kratší informační texty a napsali je tak, aby šly snadno pochopit a dobře se zákazníkovi četly.

Lukasbarda.cz - jak jsme zvýšili konverze

Našemu klientovi Lukáši Bardovi jsme pomohli zlepšit kvalitu webu. Přečtěte si, jak naše spolupráce probíhala!

"Agentura myTimi mi pomáhá s webem, komunikací a prezentací toho, co dělám. Tu spolupráci si neuvěřitelně užívám a má pro mě obrovský užitek. Timíkům jen vysvětlím svou představu a dostanu výsledek, který je daleko víc než mé očekávání. Vždy včas, dle dohodnutého budgetu a transparentně. Dávám pět hvězdiček z pěti a doporučuji kudy chodím!"

Jak spolupráci hodnotí klient?

Chcete také pomoci s tvorbou či úpravou webu?

Dobrý web je základem fungujícího marketingu. Jeho tvorba přitom nemusí být zcela intuitivní. Neváhejte se proto obrátit na nás! S tvorbou webu máme profesionální zkušenosti. Rádi vám s vaším webem pomůžeme tak, aby skutečně prodával.

Lukasbarda.cz - reponzivní leadgeneration web

Další případové studie

Weby na míru | Algotech

Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.

WordPress web | Habito property s.r.o.

Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.

E-shop na míru | Ebike Partners

Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.