Tvorba nového e-shopu
Shoptet
2022
2 měsíce
Český
Do 100 tisíc Kč
Zlato–24 je e-shop zabývající se prodejem a odkupem investičních zlatých a stříbrných mincí, slitků a cihel. Proto musí působit prestižně a naprosto důvěryhodně.
Klient potřeboval vytvořit e-shop na platformě s jednoduchou administrativou a intuitivním ovládáním. Kromě tvorby webu měl zájem i o výkonnostní marketing, který by na e-shop přivedl návštěvníky.
Vzhledem k rozpočtu 100 tisíc Kč a požadavkům na technické i uživatelské parametry jsme nakonec zvolili platformu Shoptet. Je tu snadná práce s produkty, web vyžaduje minimální správu a ovládání je uživatelsky přívětivé.
Nakonec se ukázalo, že nejde jen o tvorbu e-shopu, ale rozjezd celého projektu. Proto jsme nejprve vytvořili logo a logo manuál definující rámec, ve kterém se budeme při tvorbě webu pohybovat.
Následně jsme navrhli strukturu webu, grafickou podobu i konkrétní textace. Soustředili jsme se na to, aby byl web srozumitelný na první dobrou, působil zcela důvěryhodně a bylo snadné se na něm pohybovat. Vzhledem k množství nabízených produktů doplňoval informace o jednotlivých položkách už klient sám. My jsme dohlédli na SEO a zkontrolovali, že nikde nejsou žádné nedostatky.
E-shop už jsme měli a zbývalo na něj přivést co nejvíce návštěvníků. Soupeřili jsme se silnou konkurencí v podobě velkých, silných značek a změnou podmínek v Google Ads, kde už pro nové inzerenty nebylo možné propagovat investiční produkty.
Proto se pro nás stala hlavním kanálem Heureka, kde jsme začali cíli na uživatele, kteří srovnávají ceny produktů. Ty mělo Zlato-24 v mnoha případech menší než konkurence a snadno proto nakupující přilákaly.
Jako doplněk pro budování brandu a zasazení nových potenciálních zákazníků, kteří se ještě o investice nezajímají, ale mohly by je lákat (nebo by mince mohli nakoupit jako dárek), jsme využívali i facebookovou reklamu.
Web jsme spustili během dvou měsíců, přičemž největší čas zabralo doplnění všech produktů. E-shop byl hned od začátku konverzní a už během prvního měsíce generoval prodeje.
První měsíc jsme na Heuréce měli 19,43 % PNO, které jsme během 4 měsíců stáhli na 0,29 %. Konverzní poměr se držel kolem 4,9 % a web začal generovat obrat ve výši milionů měsíčně.
Po nastartování e-shopu byl klient schopný všechno převzít pod svou vlastní správu a naše spolupráce se tak úspěšně uzavřela.
Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.
Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.
Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.