Případová studie – webdesign – Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Během 2 měsíců jsme rozjeli e-shop s investičními drahými kovy a úspěšně konkurovali velkým značkám. Za 4 měsíce měl web PNO pouhých 0,29 %.
Zadání

Tvorba nového e-shopu

Platforma

Shoptet

Rok realizace

2022

Trvání

2 měsíce

Jazyk

Český

Rozsah

Do 100 tisíc Kč

Případová studie – webdesign – Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Info o klientovi

Zlato24 je e-shop zabývající se prodejem a odkupem investičních zlatých a stříbrných mincí, slitků a cihel. Proto musí působit prestižně a naprosto důvěryhodně.

Případová studie – webdesign – Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Zadání a návrh řešení

Klient potřeboval vytvořit e-shop na platformě s jednoduchou administrativou a intuitivním ovládáním. Kromě tvorby webu měl zájem i o výkonnostní marketing, který by na e-shop přivedl návštěvníky.

Vzhledem k rozpočtu 100 tisíc Kč a požadavkům na technické i uživatelské parametry jsme nakonec zvolili platformu Shoptet. Je tu snadná práce s produkty, web vyžaduje minimální správu a ovládání je uživatelsky přívětivé. 

Realizace, problémy a přístup k řešení 

Tvorba e-shopu

Nakonec se ukázalo, že nejde jen o tvorbu e-shopu, ale rozjezd celého projektu. Proto jsme nejprve vytvořili logo a logo manuál definující rámec, ve kterém se budeme při tvorbě webu pohybovat. 

Případová studie – webdesign – Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Následně jsme navrhli strukturu webu, grafickou podobu i konkrétní textace. Soustředili jsme se na to, aby byl web srozumitelný na první dobrou, působil zcela důvěryhodně a bylo snadné se na něm pohybovat. Vzhledem k množství nabízených produktů doplňoval informace o jednotlivých položkách už klient sám. My jsme dohlédli na SEO a zkontrolovali, že nikde nejsou žádné nedostatky.

Případová studie – webdesign – Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Výkonnostní kampaně

E-shop už jsme měli a zbývalo na něj přivést co nejvíce návštěvníků. Soupeřili jsme se silnou konkurencí v podobě velkých, silných značek a změnou podmínek v Google Ads, kde už pro nové inzerenty nebylo možné propagovat investiční produkty. 

Proto se pro nás stala hlavním kanálem Heureka, kde jsme začali cíli na uživatele, kteří srovnávají ceny produktů. Ty mělo Zlato-24 v mnoha případech menší než konkurence a snadno proto nakupující přilákaly.  

Případová studie – webdesign – Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Jako doplněk pro budování brandu a zasazení nových potenciálních zákazníků, kteří se ještě o investice nezajímají, ale mohly by je lákat (nebo by mince mohli nakoupit jako dárek), jsme využívali i facebookovou reklamu.

Případová studie – webdesign – Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Za necelých 100 tisíc jsme od nuly rozjeli e-shop s investičním zlatem a stříbrem a během pár měsíců dohnali velké konkurenční značky.

Případová studie – webdesign – Za méně než 100 tisíc jsme pro Zlato-24 rozjeli e-shop generující miliony měsíčně

Jaké jsou výsledky

Web jsme spustili během dvou měsíců, přičemž největší čas zabralo doplnění všech produktů. E-shop byl hned od začátku konverzní a už během prvního měsíce generoval prodeje 

První měsíc jsme na Heuréce měli 19,43 % PNO, které jsme během 4 měsíců stáhli na 0,29 %. Konverzní poměr se držel kolem 4,9 % a web začal generovat obrat ve výši milionů měsíčně.  

Případová studie – responzivní webdesign Zlato-24

Jak spolupráce pokračuje? 

Po nastartování e-shopu byl klient schopný všechno převzít pod svou vlastní správu a naše spolupráce se tak úspěšně uzavřela.

Další případové studie

Weby na míru | Algotech

Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.

WordPress web | Habito property s.r.o.

Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.

E-shop na míru | Ebike Partners

Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.