Pomáháme podnikatelům růst a rychle rosteme i my sami. Aktuálně využívá naše služby téměř 10 000 zákazníků a v roce 2022 jsme se umístili na 22. místě v Deloitte 50 – žebříčku inovativních a rychle rostoucích společností v regionu střední a východní Evropy a EMEA.
Náš příběh se píše od roku 2017, kdy Jan Skovajsa společnost založil. Honza je nejen zakladatelem, ale zároveň i naším CEO a hlavním investorem.
Má potřebný nadhled, díky kterému se na váš byznys dokáže kouknout komplexně a s odstupem – o zkušenosti s podnikáním se dělí i ve své knize Evoluce podnikání.
Věříme, že v dnešní době se žádný podnikatel neobejde bez zázemí v on-line světě. Proto nabízíme firmám pomoc nejen s obchodem nebo zákaznickým servisem, ale také s komplexním marketingem a tvorbou webů.
Při tvorbě webových stránek klademe vždy důraz na maximální funkcionalitu. Sami si určíte, kolik chcete zaplatit, a my rozpočet nepřesáhneme o jedinou korunu.
Honza a jeho tým nastavují s klienty marketingové cíle a vzájemná očekávání. Zodpovídá za tvorbu marketingových strategií, dosažení stanovených cílů a spokojenost našich klientů.
Milan má na starosti přípravu marketingových strategií pro naše klienty, řídí obsahový tým a dohlíží na optimalizaci webů. Se svým týmem se stará o to, aby kanály plnily nastavené cíle, weby byly viditelné ve vyhledávačích a přiváděly nové klienty.
Milanova práce zahrnuje analýzu klíčových slov, technické úpravy stránek a strategie pro získávání kvalitních zpětných odkazů s cílem maximalizovat organický provoz na internetových stránkách.
Aneta má za úkol koordinaci týmu copywriterů, kterým zadává podklady ke zpracování a hlídá dodržování termínů dodání. Stará se o tvorbu relevantního a atraktivního obsahu a optimalizaci pro SEO, aby vyprodukovaný obsah oslovil cílovou skupinu.
Viktor za svou 21letou kariéru vytvořil více než 1600 webů, které zná jak z pohledu programovacího, tak z pohledu marketingového a uživatelského. Rád vylepšuje rychlost webů a sleduje návštěvnost z vyhledávačů.
Veronika se stará o řízení a sleduje průběh marketingových projektů od počátečního plánování až po implementaci. Její role zahrnuje koordinaci týmu, správu zdrojů a průběžné vyhodnocování úspěšnosti projektů v souladu s definovanými cíli.
Viki se věnuje řízení projektů v oblasti tvorby e-shopů a akvizice zákazníků. E-shopy optimalizuje pro co nejlepší technický výsledek a nejpřívětivější uživatelský zážitek.
Jana má na starosti plánování, koordinaci a řízení marketingových projektů. Sleduje časové plány, alokaci zdrojů a komunikaci se členy týmu, aby zajistila úspěšnou realizaci strategií a dosažení stanovených cílů.
Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.
Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.
Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.