Zvýšili jsme návštěvnost webu společnosti Lamael o 467 %
Společnosti Lamael jsme vytvořili nový web. Návštěvnost webu vzrostla oproti starým stránkám o 467 %. Díky naší spolupráci získává společnost stovky B2B poptávek ročně.
Tvorba nového webu
WordPress
2020
3 měsíce
Český
200 000+ Kč
Info o klientovi
Lamael je český projektový nástroj pro společnosti i jednotlivce, kteří chtějí mít vše přehledně na jednom místě. Nabízí řadu užitečných funkcí: přiřazování úkolů, vykazování práce, štítkování úkolů, fakturování, komunikování s týmem a další. Díky tomu mají firmy přehled o jednotlivých projektech, na kterých právě pracují.
Zadání a návrh řešení
Společnost Lamael se na nás obrátila s cílem vytvořit nový web. Jejich původní web nefungoval správně a jeho design byl tvořen podle starých standardů, které se už v dnešní době nepoužívají. A především nepřiváděl nové zájemce o nástroj.
Proto společnost chtěla, vytvořit web nový, který by přilákal více B2B zákazníků, byl technicky funkční a uživatelsky přívětivý.
Realizace, problémy a přístup k řešení
Přípravná fáze
Nejprve jsme s klientem vyplnili positioning, abychom se o něm dozvěděli maximum informací. Ty nám pomohly vytvořit web tak, aby byl v souladu s představami a hodnotami klienta.
Realizační fáze
Následně se naši specialisté pustili do struktury home page a samotného designu webu. V průběhu jsme vše s klientem diskutovali a ladili k jeho spokojenosti. Po odsouhlasení barevné palety, jednotlivých assetů a grafického návrhu home page jsme se pustili do tvorby grafiky jednotlivých podstránek.
Součástí tvorby webu byla i jeho kompletní textace. Texty jsme vytvářeli podle principů SEO, aby se web zobrazoval na vrchních příčkách ve výsledcích vyhledávání. Jako součást webu jsme vytvořili také firemní blog, kde sdílíme s návštěvníky kvalitní informace, které jim mohou pomoci v podnikání.
Společnost Lamael má vlastní vývojový tým, takže jsme vývoj webu nechali na nich, jen jsme následně celý web zkontrolovali a poskytli návrhy na zlepšení.
Vytvořili jsme nový web pro Lamael, který v roce 2022 dosáhl 43 599 organických návštěv a konverzního poměru 2,7 %.
Jaké jsou výsledky
V prvním roce, po spuštění ostré verze nového webu, se nám podařilo zvýšit organickou návštěvnost webu téměř o 500 %. Dosáhli jsme počtu 24 605 organických návštěv a konverzního poměru 2,11 %.
Jak spolupráci hodnotí klient?
„V myTimi navrhli grafiku a UX webu moc hezky. Chtěl jsem moderní a čistý web, a to se myTimi povedlo. Kódování webu pro nás bylo rychlé a nemuseli jsme nic konzultovat, protože jsme kromě podrobných návrhů stránek dostali také fotky a grafiku v potřebných formátech.“
Martin Pavlík, majitel Lamaelu
Jak spolupráce pokračuje?
Naše spolupráce se společností Lamael nadále pokračuje. Spravujeme sociální sítě, pravidelně píšeme blogové články a neustále optimalizujeme web pro vyhledávače. Nadále sledujeme chování návštěvníků na webu a podle toho navrhujeme vhodné úpravy. Díky propojení výkonnostního marketingu a možnosti úpravy webu pružně reagujeme na potřeby zákazníků.
Výsledkem je, že organická návštěvnost webu a konverzní poměr každý rok rostou. Za rok 2022 jsme dosáhli 43 599 organických návštěv a konverzní poměr se zvýšil na 2,7 %.
Kromě toho také pomáháme společnosti budovat vztah se zákazníky rozesíláním pravidelného newsletteru. Pro zákazníky jsme vytvořili také e-book s radami a inspirací pro podnikatele, který je zdarma dostupný na webu.
Další případové studie
Předělali jsme celkový brand a modernizovali web společnosti, aby byl přehledný a konverzní. Za první 3 měsíce vygeneroval 300 poptávek a pomohl uzavřít obchody v hodnotě 3 milionů.
Společnosti HABITO property jsme během 14 dnů vytvořili nový onepage web a nastavili PPC kampaně. Díky nim víme, že web správně funguje a přináší relevantní poptávky.
Pro společnost Ebike Partners jsme za tři měsíce vytvořili nový e-shop a vyvinuli řešení na míru pro aktualizaci dat s dodavateli kol a dalšího příslušenství.